Chat with us, powered by IDBank

Հաճախորդների բողոքների քննության նթացակարգ

      Բանկ-հաճախորդ բարձրակարգ հարաբերությունների ապահովում


Հաճախորդների բողոքների քննության ընթացակարգին, ֆինանսական համակարգի հաշտարարին ուղղված դիմում-բողոքի օրինակելի ձևին և թե ինչ անել երբ ունես բողոքներին կարող եք ծանոթանալ ստորև։

էջը թարմացվել է 27.08.2019 17:10
Ուշադրություն. Բանկը պատասխանատվություն չի կրում իր կայքում հղումներով նշված այլ կայքերի բովանդակության ստույգության եւ արժանահավատության, այնտեղ տեղադրված գովազդների համար, ինչպես նաև պատասխանատվություն չի կրում այդ կայքերում տեղադրված տեղեկատվության օգտագործման հնարավոր հետևանքների համար: Տեղեկատվության հայերեն, ռուսերեն եւ անգլերեն տարբերակների միջև անհամապատասխանության առկայության դեպքում առաջնայնությունը տրվում է հայերեն տարբերակին: